bambammom Ceylanceylin sanirim kizamik bugun arayip cagirdilar tam da bilmiyorum acikcasi yarin sorucam icerigini😍
Gmzdgs bambammom tek doz koldan 1 hafta once yaptırdık ateş falan olmadı hatta o gece annemlerde kaldık huysuzluğuda yoktu cok sükür 😊
Arasannesi bambammom bıze 9. Ayda aşı var denmedı. 1 yaşa kadar yok dedı artık hemsıre bu 6. Ay aşısına gıttıgımızde
Mirzafeyza2020 Arasannesi 6. Ay aşısında hemşire bana da 1 yaşında demişti canım ama geçen hafta oğlumu doktora götürmüştüm doktor söyledi . 9 ay aşısı var diye.Bende dedim hemşire söylemedi yeni başlandı Suriyeliler falan çok olduğu için ararlar seni demişti
Yagmurliva Arasannesi 9. Ay aşısı yeni çıktı vurulması mecburi değil isteyen vurdurmuyor bana sordular bende yapın dedm ateş yada yan etki yapmadı koldan yapılıyor
ppzeynep Yagmurliva İster kol ister bacak. İkisi de kas. Fark etmiyor. Keşke siz bilmediğiniz şeye yorum yapmasaydınız. Üslubunuz sert olmuş.