Yenidennn Bu şekilde oldu kızımın da,doktor uyarmıştı önceden tabi ama ben yine de fotoğraf atmıştım.Müdahale etmememi ve normal olduğunu söylemişti,kısa süre sonra da kabuk bağlayıp geçti.Aşı tutunca oluyormuş böyle,merak etmeyin normal bir durum🙏🏻
İçiniz rahat etmezse yarın sorun tabi doktora veya sağlık ocağına