Yenidennn Merhaba oğlum 4 ay 7 günlük 2 ay aşımız yeni yeni kızarmıştı hemşire olabilir kızarır şişer falan dedi ama bugün baya bi aktı iltihap olmuş bisey olur mu acaba yarın göstersem mı yoksa olabilir bi durum mu bu ?
Crn123 Yenidennn canım bence sen bir doktoruna resmini çek at yani 2 ay sonra boyle olmasi normal degil bence seni korkutmak istemem ama iltihap bu yani nolue nolmaz
Crn123 Yenidennn bende korktum simdi bende kizima 2 gun sonra 2.ay aşısi yaptiracam insallah boyle olmaz
Yenidennn Crn123 ilk 1. Ayda hiç belli etmedi yerini daha sonrasında kızardı baya bi bugün de akmış hemşire şişer kızarır akıntı da olur dedi de içim rahat etmedi
Yenidennn SeverusSnape bende normal diye duymuştum ama sanki bu çok akmış gibi geldi de sorayim bilgili annelere dedim
Amour Yenidennn çok normal aşınız tutmuşdur dimek.biz 2 defa verem asisi olduk hic birinde olmasi boyle vucud meselesj bide.isterseniz doktira gosterin en iyisi
Eceannee Yenidennn canım bizimde verem aşısı bu şekilde oldu 6 aylık olduk hala daha asi yeri iltihaplanip kabuk tutup düşüyor ama küçüldü iyice öyle öyle gecicektir sakın sıkmayın iltihap durumunda
Dorukmeltem Yenidennn bizde de aynı durum oldu doktora resmini yolladım oda ateş olmadığı sürece korkmayın dedi 3 gün oldu geçti 😇
Yenidennn Dorukmeltem bizim de 2 gün önce bi ateşi oldu acaba bundan mı kaynaklı ama o zaman akıntısı yoktu ateşi çıktı hemen ılık dus aldırdım üstünü falan hafiflettim geçmedi ılık suyla kompres yaptım yine düşmeyince ateş düşürücü verdim geçti şükür. Acaba ondan mı kaynaklı oldu ki 🤔
Eceannee Yenidennn dokunmayın hemşire bize iltihap olup kabuk tutup gecicek demişti gecicektir inşallah kısa zamanda
Oykubrcn Yenidennn daha demin aynısını gördüm kızımın kolunda ama aşı yapılırken hemşire bunun olacağını söylemişti bize