Melikeaknnn Civciv3535 valla biz bes aylik olduk bgun eve dort aydirda yastik kullaniyoruz bebegi surekli duz yatirmayin zaten emsede mama da yese bebekler bogulmamasi icin kusmugunda sag yada sol yana yatirilmasi gerekiyor
Ozget Ozgeersin 8 ay nasil reflu yataginda yatti acaba? Ben 2.aydan sonra yatiramadim hep aşağı kaydi kizim. Daa buyukleri falan da var mi acaba ?
Ozgeersin Ozget Ozget benim bebeğim erken doğdu biraz ufaktı onunda etkisi var sanırım ama tam beşiğine göre oluyordu yatak birde altında kaynaması için bir cırtlı yastık vardı
Asyah- Ozget bizim de kayıyordu canım atladım direkt yorumunuza ama bende uc bucuk ay falan kullandım boyuda uzamıstı artık zaten ayak ucuna yastık koyuyordum kaysada yastıga dogru uzatıyordu ayaklarını
Ozget Ozgeersin bebim.besik 60×120 biraz pay kaliyodu. Kizimda cok hareketli hep kayiyordu belini incinmesin diye kaldirdim artık
seymayildiz 2 yaşa kadar doktorlar yastık kullanımını tavsiye etmezler. Özellikle ilk 6 ay kesinlikle kullanılmamalıdır. Lütfen okuyun.
Neshuldem123 minik_koalam İnternet netten yorumlar üzerine bakarak aldı eşim. En çok yıldızı alan. Memnun kalınan. Trendyoldan
Kirpapatyasi Civciv3535 oglum 9 aylik ve hic kullanmadik cevremde kullananlar var kafalari oyle duz olmus gibi yan yatırın sürekli yuvarlak olsun♥️
birolanameftun Neshuldem123 ne zaman kullanmaya başladınız düz kafa yastığını acaba? Bi de nerden aldınız ?
Neshuldem123 birolanameftun 3. Ayında başladık. Trendyoldan eşim aldı. En çok yıldızı alan güzel yorumları olan bir yerden. Ebebekte de satılıyormuş. Ordan da alabilirsiniz. Düzenli kullanımda işe yarıyor. Doktor işe yaradı demişti. Son kontrolde. Biraz daha devam edecez.
Asyah- Civciv3535 ben ilk reflu yatagı aldım canım başı yuksekte kalıyordu kussa bıle korkmuyorduk uc aya kadar boyu uzayınca yetmeyınce suan 4 aylık yastıksız uyuyor