Civciv3535 Kızlar bebeğim 2 aylık…ilk 1 hafta yastık kullanmadık,baş tarafını hafif yüksek bıraktık yatağın…Ama sonra kullandık 🙄pişman oldum kullanmaya🙄siz kullanıyor musunuz
Mervemerveesk Civciv3535 oğlum 8 aylık daha Bir kez kullanmadım. Gerek yok ki, kendiniz gibi düşünmeyin. Onlar yastıksız daha rahat. Boyunları ona göre şu anda
Neshuldem123 Ben direk kullanmıyorum. 2 yaşına kadar kullanılması önerilmiyor. Ama kafa düzleşmesi oldu. bizde düzeltmek için kullanıyoruz şuan memnunum işe yarıyor. Kafa düzleşme yastığı olarak satılıyor. Kızım 4 aylık 7 günlük.
birolanameftun Neshuldem123 ne zaman kullanmaya başladınız düz kafa yastığını acaba? Bi de nerden aldınız ?
Ozgeersin Benim oğlum 18 aylık hala kullanmıyorum sürekli dönüyor yastıkta durma ihtimali yok birde doktorlar 2 yaşına yaşına kadar önermiyor diye biliyorum ilk 8 ayda da reflü yatağında yatmıştı
Ozget Ozgeersin 8 ay nasil reflu yataginda yatti acaba? Ben 2.aydan sonra yatiramadim hep aşağı kaydi kizim. Daa buyukleri falan da var mi acaba ?
Esmece Ozgeersin Bende merak ettim 8 ay nasıl yattı aglamadimi benim kızım 2 aylık ama 1 aylık iken reflu yatağını kaldırdım ona her yattiginda daha çok ağlıyordu maalesef çok sert olduğu için rahat edemedi sanırım:(
Neshuldem123 minik_koalam İnternet netten yorumlar üzerine bakarak aldı eşim. En çok yıldızı alan. Memnun kalınan. Trendyoldan
ertugrulbey19 10 aylık hiç yastıkta yatirmadim 2 yaşına kadar önerilmiyor diye biliyorum. Zaten oğlum da hayatta yastıkta yatmaz çok hareketli 🤭
Ozgeasya77 Civciv3535 kızım 20 aylık kullanmadım hiç zaten yatakta bi o yana bi bu yana dönüp duruyo yastıkta durmaz kafası☺️
Cqdmg 5 aylık bebeğim. Kullanmadım. Kulllan arkadaşım vardı bebeğinde kafa düzleşmesi oldu. Ayrıca Ani bebek ölüm riski var. Beşiğinde hiç birsey olmamalı üstünü bile örtmeyın tulum yada kundak kullanın dedi doktorumuz.
Gokcenipek Civciv3535 benim büyük kızım yastıkla yattı hep öyle rahat etti gaz sancıları falan öyle hafifledi şimdi çok inçe bi yastığı var onla uyuyor bazen ona sarılıp yatıyor ve yastıksız yatınca muhakkak uyanıyor bazen beraber yatıyoruz yastıksız Yanımda yatırıyorum kalkıp benim yastığıma kafasını koyup uyuyor bende dokunmuyorum artık öyle rahat ediyor çünkü çok denedim ama yastıksız yatıramadım 22 aylık 😑
01asaf01 2 yaşına kadar yastık kullanmak zararlı ani bebek ölümüne, omurilik ve boyun kası gelişimine zararlı olduğu için.
Tubau Civciv3535 çok ince bi yastık kullanıyorum. Bazen kusması oluyo düz yattığında yutuyo gibi geldi yastıkla daha rahat ettiğini düşünüyorum. Çok ince zaten