Hani her anneye göre evladı hep açtır hep az yer ya. Bence bunun kökeni ek gıdaya alışma sürecine dayanıyor. Gaz,uykusuzluk, mızmızlik bunun yanında ne ki !
Arkadaşlar ne kadar zor bir süreçtir bu böyle. Benimki yedi aylık hala bir yol ilerlemedik. Üstelik bir de alerjik bir bebek. Yumurta, yoğurt vs alerjisi var. Havuç, kabak , balkabağı vs başta hep sebze denedik ki meyvelere alışıp da bunları yememezlik etmesin. Zorlamadik ki ilerde yeme bozuklukları veya anneye karşı bir öfke ve inat çıkmasın. Begenmedi mi , o kadar emeğe rağmen diretmedik.
Şimdi geldiğimiz nokta sadece tatlı şeyleri yiyor. Kuru kayısı kaynatıyorum, muz koyuyorum fileye, üzüm emdiriyorum, kavun veriyorum. Bublsri yiyor beyimiz.
Bugün kemik sulu mercimek çorbası verdim. Eskiden sarımsak aroma verirdi yerdi. Kocaman öğürdu. Artık tatlı bir şey verince bile ağız kitliyor
Biliyorum ki bir yasa kadar doyum değil tadım sürecindeyiz. Ama biz yol alamıyoruz.
Sizler ne durumdasınız? Dertlessek mi?