DeniZzZzbrn ben de sürekli kullanıyorum, bazen kremi abartıyorum o zamanlarda yaşıyorum bu durumu. Bir de benim bebeğimin teni tahrişe çok meyilli hafif bol bağlıyorum iz olmasın diye 😁 o zamanlarda manzaramız sapsarı 💩🙊 neyse onlar iyi olsun da biz temizleriz 😌😌😌🌸