Prima premium care kullandık ilk aylar o çok iyiydi memnun kaldım ama fiyatları pahalı sonra alternatif baktım.Sleepy,minies,baby me,komili bunları denedim hepsi sızdırdı çişi de kakayı da maalesef . Sanırım primaya döncem yine ama size de sorayım dedim