Aybarss_Mom Momymomm kotondan bende çok memnunum h&m den ilk defa alacağım inşallah memnun kalırım beden işini çözersem 😂
Ummhn Aybarss_Mom katon nasıl acaba ürünleri bı sorun oluyor mu benim oğlum büyük 2 yasinda ona uygun bulabilirsem kışlık kıyafet almak istiyorum
Deletedmom896 Aybarss_Mom Hadi bakalım 😀 güle güle giysin tokurun birde kışlık tulum al tüm vücudu için ben aldım koyun gibi oldu ama en azından üşümez😂
Melisyamac Aybarss_Mom tulum aldim canm sen bebeginin ayına gore al benim gbi kac aylik bebegin foto atmayi beceremiom ya burda 🤦♀️
Melisyamac Masha_ bulunduğun yere gorr değişio illa su kargo ile anlasmasi yok canları ne isterse ona veriolar
ozgiltrr Aybarss_Mom ben H&M de çalışıyorum bebeğinizin aylık gelişimi ayına uygunsa tam sipariş verebilirsiniz normalde kalıpları biraz daha büyük oluyor ayına göre
Aybarss_Mom ozgiltrr anladım canım o zaman mont ve ceketleri 4 6 ay almalıyım çok kararsız kaldım şu an 4 aylık zaten inşallah olur
Melisyamac ozgiltrr ya seni bulmusken smdi 1 2 m 2 4 m beden grupu yaziyor ya ustlerinde ay demek degil mi bu diyelim 2.4 grupu 2 ve 4 aylik mi oluyor