Ummuhanjeso 3. Dozu cumartesi yaptırdik hiç bir sorun yaşamadık ateş falan olmadı ishalde olmadı. Ama birazda bebekle alakalı bir durum sanırım bünyeleri ile ilgili son dozu olduğu gün menenjit aşısının ilk dozunu oldu ona rağmen çok az huysuzluk oldu o kadar