Ummuhanjeso Kızlar rota virüs aşısı yaptıran var mı? Yan etkileri oldu mu? Şu an 3 ay 17 günlüğüz bu hafta içi yaptırmayı düşünüyorum ama biraz çekiniyorum.
benim-kalbim-o Ummuhanjeso Daha önceki aşılarında ateş falan olmuşsa büyük ihtimalle yine olur bizde bişey olmadı ama saglık ocagındaki hemşire eger rota virüsü varsa çocugun vücudunda onu ishal yoluyla atar dedi oda olmadı şükür
Ummuhanjeso ElmaliTurtamm bebeğim prematüre bu zamana kadar hastanede yatış süremiz çok fazlaydı o yüzden biraz yan etkilerinden çekiniyorum.
Ummuhanjeso benim-kalbim-o daha öncekilerde ateş falan olmadı çok şükür yaptırmayı da çok istiyorum açıkçası rota virüsü çok tehlikeli bir virüs sonuçta
ElmaliTurtamm Ummuhanjeso prematüreyse normal bebek zamanına göre yaparlar büyük ihtimal doktor hesaplar onu bi götür istersen bizde bi yan etki yapmadı şükür ama her bebekte bir değil tabi inşallah bi sıkıntı olmaz
benim-kalbim-o Ummuhanjeso Aynen imkanınız varsa kesinlikle yaptırın benim bi akrabamın bebeği geçirdi çocuk baya kötü oldu bi deri bi kemik kaldı
Ummuhanjeso ElmaliTurtamm doktoruna sordum şu an yaptırabilirsiniz yaşıtlarını yakaladı dedi yaptırmayı çok istiyorum inşallah bir sorun olmaz.