Karaoglannesi Teachermom benim bebeğim de çok gazlı doktor 2 buçuk saat aç beslenme aralarını dedi ama hiç 2 buçuk saat beklemiyor geceleri hariç
Teachermom Karaoglannesi Emzir emzir gazi her türlu oluyor.2 bucuk saat dayanmaz kucuk daha.3 ydan sonra rahatalrsinz.
Gossipgirl14 Karaoglannesi sizin hesapta yağmurda koşan mı yoksa yürüyen mi daha fazla ıslanır gıbı bısey oldu. 😊
Mom93 Benim bebeğim hiç meme diye ağlamıyor ya 5 ay 8 günlük hiç emzirmesem emmeyecek sanki ama ben alıp saat başı emziriyorum yenidgan gibi iki cekip bırakıyor kilo alımı da güzel
Durusumm Karaoglannesi önemli olan sütün yağlı kısmını emmesi. ben mesela belli bi süre emzirmeyince on süt fazla biriktiği için kendi kendine almaya başlıyor bosaltiyor fazlasini
ppzeynep Tatlim Benim oğlum 5,5 aylıkkken 8,850′ydi. Boyu 71 cm’di. Doktorlar iri bir bebek diyorlardı. Senin bebişin daha 3 aylıkmış, o yüzden dedim tombiş diye.😊 Maşallah kuzularımıza.💕
Tatlim ppzeynep maşallah canım Allah esirgesin bebeklerimizi. Bizim doktor da gelsiimi çok iyi gidiyor 7-8 aylık bebek ebatlarında demişti gecen ay. Bize de iri bebek diyorlar. Sağlıklı olsunlar da aman biz elimizden geleni yapıyoruz nasılsa 🥰