AlimbalAlim haa o aşamada sandalye kullanmayı 8-9 ay arasında bıraktık. O zaman yürümeye başlamıştı, kendş kendinede duruyodu, duşakabini kapatıp çıkıyodu , fayansın ğzerinede battaniye serip duşakabinşn arasına sıkıştırıyodum kaymasın diye. Kendi oynuyodu orda oyuncaklarıyla falan