AlimbalAlim yapabileceğinizi sanmıyorum ama anlatayım eşiniz yapabilir. Çünkü bayağı aletle falan yapılan bir iş. Bizim bide ilk taşındığımız sıralar suyumuz çok kesiliyordu 3. Kata çıkmıyordu. Suyun basıncını yükseltmeye yarayan, hidrafor pompa diye geçen bir malzeme aldı eşim.
binanın altında herkesin evine çıkan su borularının olduğu yerde , kendi vanamıza taktı eşim onu. Ama hangi işlemle taktı tam bilemiyorum.
Mahallede su kesilse bile benşm evimde kesilmiyor, banyoda 1 saat su aynı sıcaklıkta akıyor :)