Kvldn7 asla çöp olmaz yaptığınız en iyi alışveriş olacak sizi temin ederim. Her gün bütün ev, her mutfaktan sonra da mutfak ve yemek alanını yaptırmama rağmen çıkan toz, kir inanılmaz. Almışken moplu tercih edin, mop ayarı da var, “low, medium, high” ben her seferinde high kullanıyorum yapmışken tam yapsın diye. İki modu var mesela bir tanesi ileri geri, bir tanesi Y şeklinde, hani sen vileda yaparken ki hareket. Tabii yine çok dip temel, çok ince işçilik temizlik yaparsınız ama ayda bir belki öyle söyleyeyim. Ben yardımcımı her hafta alıyordum şimdi sadece camlar, dolap, banyo-mutfak, dip temel için ayda bir alıyorum. Robotun yaptığı çekimi, temizliği biz yapamayız zaten. Vacuum tekniğiyle yaptığı için tozları hiç affetmeden alıyor. Biraz daha biriktirin almışken güzelce bir model alın, kafanız rahat etsin. Aklına takılanları sorabilirsiniz elbette yardımcı olabilirsem ne mutlu.