Deletedmom_50 bir şey sorabilir miyim tecrübenize dayanarak. Şimdi benim evim 3 katlı yani triplexde oturuyorum haliyle merdivenler var. WC, banyo girişlerin eşikleri yüksek, mutfakla balkonu ayıran cam balkon kapısının eşiği de yüksek. Yani bi video izlememiştim bununla ilgili hafif yüksekten geçebiliyor demişti. Şimdi ben bu durumda haritalama kullanamıyorum sanırım, elimle tek tek mi bırakmam lazım odalara? Bir de hangi model önerirsiniz 😇