Kvldn7 ben sana anlatayım şimdi 1 tane fırçası var kenarında birde normal süpürgelerdeki gibi altında silindir şeklinde fırçası var içinde haznesi var hazne dolunca bosaltmazsan çekim gücü yavaşlıyor ama benimki iyi çekiyor genel olarak her modelin çekim gücü farklı benimki orta seviye diyelim ama memnunum ortalıkta sac toz tüy bırakmıyor zaten hazneyi bosaltinca anliyosun ne kadar iyi cektigini telefona uygulamasını indriyorsun turbo diye bir seçeneği var onu seçersen ekstra güçlü çekiyor benim birtek salon halim püsküllü hic takılmadı şimdiye kadar bir kere haritalama yaptirdinmi zaten bir sonraki çalışmalarında ona göre temizliyor