2 ay oldu doğum yapalı ölüyorum sırt ağrısından. Bazen ağlayasım geliyor bebeğimi kucağımda fazla tutunca. Gece olunca yere yatmak istiyorum. Sert yer iyi geliyor agrisina. Sabah geçiyor gün içinde yine başlıyor. Ama bu iki gündür daha iyi sanki. Geçicidir inşallah.