Hkgi 3 ay olacak sezeryan ile doğum yaptım iğnenin vurulduğu yer omurgam ağrıyor acaba sizlerde de öyle mi
ftmyrc Hkgi 1 hafta oldu canım erken ama ölüyorum ağrıdan bebeğimin bezini bile eğilerek alamıyorum mahvoldum
Hkgi ftmyrc benimde doğumdan iki hafta sonra olmuştu bez değiştirirken kitlenip kalmıştım geçmişti ama bu aralar yine başladı
Yamanoglan Hkgi oluyor canım herkes bir olmaz benim de ilk 4 ay inanılmaz sırt ağrım oldu bebeği de kucağında falan çok tutuyorsan ondan da olur inanılmaz kötü bir ağrı
efeadem04 Bide gaz problemi oluyor ben iki gündür doğrulamıyorum çok ağrım doktor her sezeryanlı annede olur diye
Kaanefe_ Hkgi bebeğimin altını değiştiirrken tutulup kalıyorum birden kalkıp geriyorum belimi agırıyor tutulup kalıyorum bende böyleym