Prensannesi6 kızım 25 aylık1 haftadır büyük tuvaletini Tuvalete yapıyor küçüğü arada bir kaçırıyır ama onu da yapıyor. Nasıl alıştırdığıma gelirsek zaten ablası tuvalete gittiği için bi hevesi vardı arada bir çişim var diyim bir saat klozet üzerinde oturduğu oluyordu çok düşmedim üstüne hazır olduğu zaman kendi söylesin istedim her söylediğinde götürdüm tabi beni kandırdı her seferinde🤷♀️ Bir kaç defa altını açık bıraktım çişin olursa söylersin dedim söylemedi altını ıslattı. Bir gün de baktım zorlanıyor büyük tuvaletini yapacak annecim gel tuvalete gidelim dedim gitti ve tuvalete yaptı tabi baya bi mutlu oldu o günden sonra pek kirletmedi altını 😂 hatta sanırım kakasını seven ilk çocuk bnm kızım 😂 her yapışından sonra anne koş gel bak nasıl minnoş minnoş güzel diyip duruyor🤣 bazen sifonu bile çektirmiyor 😂😂😂 ama hala uyuduğu zaman bağlıyorum uyandığında bezi ıslak oluyır çünkü