Baho Canım biz de dün olduk aşıyı çok huysuz gece hep uyandı inledi durdu ama ateşi yok tu ben ilaç vermedim hep sakinleştirdim babası da bebek arabası ile gezdiriyor o zaman uyuyor biraz rahatlıyor