Bu gün 4 aylık sşısını yaptık zaten cok huysuz su ama eve geldim 1 saat sonra başladı şiddetli ağlamaya hiç durmuyor kucakta biraz susuyor belli ki ağrısı var dizinde böyle oldumu ne yapmam lazım parol verdim 3 cay kalıgı geldiğimden beri ama cok halsiz ve ağlıyor ateşi yok ! Bu durumda olan varmı?