Sehererkul 2 aylıkken benim oğlum da 6200 gramdı canım çok kilo alıyordu korkuyordum obez olacak diye ama şimdi beş aylık oldu 4. Aydan sonra kilo alımı birden yavaşladı. Bu arada yorumlarını okudum sürekli emdiği için göğüslerimde süt kalmıyor demişsin. Kilo alımı çok iyi şakın mama verme. Benimde sürekli emdiği için göğüslerim bomboş oluyordu çeksede gelmiyordu çok ağlıyordu. Mama alalım dedim eşime almamıştı alışır mamaya almayalım demişti. İyi ki de almamış bir hafta çektim ağlamasını sonra düzene girdi. Sabret biraz emzir sadece düzene girer o.