Sehererkul 2 ay 17 günlüğüz. 2 aylıkken 6650gr idi. 3750 doğum kilosu. Doğumla orantılı biraz fazla gidiyor,sarılık yaşamadık. Hiçbir doktor da obez vs demedi. Yalnız ek mama kullanmadım. Bence sizin için de mama gerekli değil, maşallah sütünüz sağlığınız bol olsun.