Sisi bynduru 3.5 aylik canim. Doktora ateai yok dedim verdi bu ilaci bir bildigi vardir heralde. Yarin baska doktora daha goturcegim canim ztn
ikos58 Sisi evet annem kardeslerıme onu kullanırdı genelde soguk algınlıgında agrı kesıcı ates dusurucu. Ama genelde bebeklere mor calpol kullanılıyor
Ozlmelf Sisi calpol vermelisin . Dolven daha büyük bebeklere veriliyor diye biliyorum. Miktar olarakta bir çay kaşıgı veriliyor fazla degil
DilekB_ Sisi canım bir yerleri ağrıyordur o yüzden huzursuzdur dr ateşi çıkmadan kendi bağışıklığıyla atlatsın diye vermiştir her ilacın içinde mutlaka birşeyler yazar ve yazmak zorunda...
Sisi [bilinmeyen] ya terledikce atar haklisin.bakalkm yarin doktora goturcem baska bir yere. Cunki huzursuzluguda artti
Sisi Birde agiz dolusu sut kustu kizlar bugun iki kere boyle sumuksu hafif. Huzursuzda uyku arasinda agliyor geri uyuyor kuzum😐
Pharmacistmom Sisi Dolven 2 yaş altı olmaz. Calpol sadece. Doktorunuzu değiştirmeniz için bir uyarı olmuş bu olay.