BusraGS hadi ya bende hep kendimi suçluyordum sütüm kesildi emziremedim diye daha doğrusu çevrem soktu bunu kafama emzirmediğin için öyle anne sütü alsa öyle olmaz mama öyle yapıyo dedikleri için kendimi çok sucluyordum vicdan yaptım hep ama demek alakası yokmuş sizinde öyle olmuş