Kızım bugün 40 günlük oldu ve son iki üç gündür kakasını yaparken kabızmış gibi ıkınıyo ağlıyor ama kabız değil kakası gayet normal gün içinde de sürekli ıkınıyor ağlıyor napsam bilmiyorum alttan gazını da cıkarıyo daha neden ıkınıp ağlıyor cözemedim