Kvlcm20 EzgiA bende emziriyorum ama cok cabuk acikiyorum hemde canim hep tatli seyler istiyor o yuzden kilo kaldi oyle gitmiyo daha erken belki 2 Ay olmadi dogum yapali
huma EzgiA ohhh ne güZel ya ben yesem öküz😂😂 gibi olurım kız tutuyım kendımı bide şu lımon suyunu içim inşalah işe yarar
EzgiA Kvlcm20 evet erken gibi biraz ben her emzirmeden sonra 2 baklava yiyorum gece zeytin ekmek yiyorum İnan ki tatlının üstüne bile ekmek arası yediğim oluyo çok acıkıyorum
Elaninannesi Aynen ıctıgım suya sısesıne lımon at yarınm tarcın cevız ole ıc bı lıtre detoks gıbı zayıflstıyo ben denemedım dd arkadaslar var zayıflayan ama rmzırırken bılemem
Ozan huma canim limon suyu degil ama cevizi suda bekletip sabahlari onu içmiştim etkisini görmüştüm. Limondan daha etkili olmustu bende
Mucizelerim6161 huma 53 kilo ile hamile kaldım 85 kilo ile dogum yaptım.25 gun oldu dogum yapalı. Su an 65 kiloyum. 3 litre su ıctım gunde ısteyerek vermedım kendiliğinden gitti valla. Ama limonlu suyun zayıflattıgını bende duydum.
KuzeyiinAnnesii huma ya bide hergün mutlaka 3 ltre su içmek lazımmış çocukdan benden fırsat bulamıyorum 20 kilo almışdım 17 sini doğumdan 3 gün sonra vermişdim 3 kilo 7 aydır üzerimde dediğiniz gibi
huma KuzeyiinAnnesii kız 3 kilo bişe deyıl ya 5 kilo😂😂ya ne demwlı ben 60 la hamıle kaldım 85 doguma gırıdm 20 gıtı kızım da 10 aylık sezeryan dogum yaptım ama şu 5 kıko gıtmıyo anam😁
huma Prensesinacemiannesi ayy inşalah cnm ya verıırım bende senın gıbı gıtsın artık bu kılolar ya 😂yapıştılar anam
huma Kvlcm20 anam hareketi 4 gun yaparım ondan sonra her tarafım tutuluyo hemn pes edıom eşim dıo ahhh senın sporunda bu 😂😂 ama limon suyunu kesınlıkle denıyceyım 😊
huma Alyakckgl yok cnm emzıren aneler de içe bilir bı zarrı olmaz iç sende inşalah catır catır gıder kılolar ya bendedw inşalah işe yarar ya 😊
huma [bilinmeyen] olsun kız benim tansıyonum zaten yuksek hem zayıflamışkende 😂😂 tansıyonumu denglerım inşalah işe yarar da ☺
sevcan huma kılo verılırmı bılmıorum ama ben ıctgım şişenın ıcıne 3,4 damla damlatıorum ıyı gelıo ferahlatıo.
Prensesinacemiannesi DamlaGoktug Yok gaz yapmadı bebekken kızımada verdim sarılıgı geciriyo diye.Arada hala veririm
Alpannesi huma ayni 5 kilo ile bende cebellesiyorum Bakalim 😔🤷🏻♀️ Ben zencefilli su yapiyordum her sabah onu gün boyu icip birdaha dolduruyordum bakalim nolucak😬