Benim de 2.5 ay oldu sezaryen doğum yapalı. Kendimce çok ağır karna yönelik hareket olmadıkça yapabilirim diye düşünüyorum ben de leslie ye başlamak istiyorum. Bi şey olmaz inşallah biraz korkuyorum ama en azindan basenler gitse. Ben 85 ’le hamile kaldim 92 ile doğuma girip sonrasında kendiliğinden 76ya düştüm emzirme döneminde fakat şimdi durakladım.