Efemm çoğu kişi ve trendyoldaki müşteri temsilcisine mağazanın insafına kalmış dedi. Bende faturaya güveniyorum. Ama faturada da trendyoldan alındığı yazıyormuş. Faturasız götürmeye karar verdim. Fişsiz iade yapılınca para yerine hediye kartı veriyolar. Bende onunla yeniden alırım artık ne yapayım