Kızlar trendyoldan lcw den bebelere 3 parça bişey aldım. Bugün geldi. Lcw faturalı. Mağazaya gittiğimde iade ya da değişim yaparlar mı. Yani yaptıran varmı. Sonuçta faturada trendyol la alakalı bişey yazmıyor. Trendyol asistan mağazanın insiyatifine kalmış diyo da. Ne alaka. Kendi sitesinden yaptığımda da aynı fatura gelmişti ve iade etmiştim. Kafam karıştı kadın öyle deyince. Trendyoldan son alışverişini valla. Lcw kendi sitesinden alınca mis gibi geliyor ürünler. Bunların kalitesi gözüme hiç hoş gelmwdi içime sinmedi