Nurcankarakus Senemmm11 4 aylıkken sesli kahkaha atmaya başladı ondan öncede ağzını açarak gülüyordu ama sesi çıkmıyordu çığlık gibi bi ses cikartiyodu
Senemmm11 Nurcankarakus aynen bizimki de tam olarak öyle yapıyor. Ağzını açarak gülüyo ama ses çıkarmıyor çığlık gibi ses çıkarıyor içim eriyor resmen 😂 sesli kahkahalı gülse kim bilir naparım yerim çocuğu😂😂
ipekkizimm Senemmm11 kizim hep agzi acik gulerdi ses cikarmazdi. 4.ayina 5 gun filan varken kahkaha atti o guldukce benim gozlerim doldu agladim resmen😅 artık sesli guluyor 🥰
Kiraz Melek5 ben 4 aylıkken yavaş yavaş kucakta oturtmaya başladım 6 aylıkken desteksiz oturmaya başladı
ipekkizimm Melek5 biz de 4 ayligiz tam 3 aydan beri az az oturtuyorum suan da kucagimda oturtuyorum yada yastikla koltukla hafif egik destekli oturtuyorum
ipekkizimm Senemmm11 darısı size insallah canimm🥰 insanlik icin kucuk ama bizim icin buyuk seyler oluyor analık iste 😅
Goktugmom_ Melek5 ilk kızım 9 aylıkken desteksiz oturuyordu 2. Kızım 7.5 aylıkken oturdu bu degişen bir şey