Senemmm11 Melek5 bende şeyi merak ediyorum böyle sesli kahkahalı ne zaman gülmeye başlayacak🤣 tebessüm ediyor gülüyo ağız dolusu kocaman açıyor ağzını gülüyo ama öyle sesli gülmüyo. Sizinki gülüyo mu. Birde başını tutuyo mu tutuyorsa ne zaman tutmaya başladı
Emelss- Melek5 kızım 6 aylıkken oturmaya çalışıyordu habire düşüyordu 7 aylık olunca tam oturdu ve şuan 8 aylık emeklemeye başladı sanırım hemen yürüyecek🙈. Bide bay bay yapma yı da öğrendi🙈
Aselinannesii6 Melek5 4 aylikken kendi oturur pozisyona geliyodu kucağımda kafasını kaldırıyodu o şekilde sonra 5. Ayında kısa kısa oturtturdun kucağımda 6 aylık oldu şuan desteksiz oturabiliyor emekliyor bizimki erkenci maşallah 🧿😀
Emelss- Senemmm11 ahaha kızım daha 4 aylıkken kahkaha atıyordu bazı bebeklerde değişiyor şuan 8 aylık komik bir şey olsa gülüyor bizimle beraber😅 bay bay falan yapıyor🤗🤗
laktas Senemmm11 bizimki gıdıklanınca gülüyor kahkahalı. 5. Ayımıza gireceğiz bi hafta sonra. Bir de beklemedeğimiz şeylere de gülüyo bazen. Mesela araba sileceği 😂 biraz maymunluk yapın karsısında.
eeda_ Senemmm11 benim kızım 4 ay 2 günlük iki haftadır kahkaha atıyor ara sıra. Doğduğundan beri güleç bir bebekti. Epeydir sesli gülüyordu zaten ama kahkahalarını duymak harika ötesi bir şey. Bugün biz yemek yerken o kadar çok baktı ki ağzını şapırdatıyordu dayanamadım yoğurt yalattım tadını alınca o kadar çok kahkaha attı ki gözlerim doldu onun mutluluğuna.
Nurcankarakus Senemmm11 4 aylıkken sesli kahkaha atmaya başladı ondan öncede ağzını açarak gülüyordu ama sesi çıkmıyordu çığlık gibi bi ses cikartiyodu
Canpolat58 Bebeğim 4 ay 14 günlük 3 aylıkken başladı benim ki şuan gıdıklanıyor özellikle boyun bölgesi ve koltuk altlarında onun çene yapınca güldürmek için hareketler yapınca kahkaha atıyor 😂❤️
GY_1801 @Melek5 5 buçuk aylıkken çok fazla oturmak istiyordu sürekli dik durmaya çalışıyordu bende biraz erken diye emin olamıyordum ama sonuçta her çocuk kendi belirlermiş zamanını çok istekli olunca destekli başladım günde bikaç sefer 6.5 aylıkken de tam oturtmaya başladım
bayankitapkurdu Melek5 oğlum 5ay 6 günlük mama sandalyesinde oturuyor. Bizimle birlikte yiyoruz mamaları 😊 bi erken başladık ek gıday
AyseZerya Melek5 Kızım 6 ay 9 günlük daha yeni yeni oturmaya çalışıyor tabi çok tutamıyor kendini Yana doğru düşüyor hep 🥰
laktas Melek5 bizimki oturmak istiyor. Arada bi kaç dkka oturtuyoruz. Destekleyerek. Doktor 5.ayda destekli oturtmaya baslıcaz dedi.
Senemmm11 laktas valla yapmadığım maymunluk kalmadı 😂 ses çıkarıyor gülerken ama kahkaha değil herhalde ona da az kaldı 😂
laktas Senemmm11 birden hiç beklemediğiniz an geliverir o kahkaha. ben hala sanki ilk defa kahkaha atıyor gibi gülerken gözlerim doluyor her seferinde😂 bizimki çok güleç bi çocuktu. Doğdu ve güldü. O yüzden kahkaha hızlı oldu. 😀
Nurcankarakus Melek5 4 aylıkken doktorumuz kucaginiz da oturabilirsiniz dedi 4 aylikken basladik yavaş yavaş