Yigitalininannesi Tuba_90 happymom da kazayla hamile kalanlara hep kızmıştım nasıl beceriyorsunuz bunu falan diye suan başıma gelmesinden ödüm kopuyor o psikoloji insanı mahfediyomus
Mina0609 Tuba_90 valla canım gerçekler acı malesef cok agladım cok yıprattım kendimi ama rabbim layık görüp vermiş saglıklı gelir inşallah 😊 umarım senin yoktur
Yahyaaliannesi Tuba_90 bence adet olsak da olmasak da korunmak lazım oğlum 9aylık 2aydır adet oluyorum ondan önce de korunuyorduk cnku süt koruma gbi bisey olmadığı için. Dikkat etmek lazım 🙈🙈 hayırlısı olsun canım varsa da sağlıkla gelsin diyelim😇
Hayat Sebnemhzl kesinlikle 5 ayima girdim agrilar sancilar belirtiler var kendisi yok gecwn ay da ben korka korka yaptim test😅 RABBIM olmayipda isteyenlere versin kuzum daha cok kucuk yavruma yazik olur bi adet olsam ilk isim spral
Masalim Tuba_90 canım ben kızım bes aylıkken hamıle kaldım su an kızım 10 bıcık aylık 24 haftalık hamıleyım ama hala emzırıyorum
Goncaerdem Tuba_90 ben de aynı durumdan çok korktum. Yaklaşık 10 gün geçikti adetim. Bir test alıp yaptım içim rahat etti. Bu kadar kafaya takıp sütün etkileneceğine bir test al yap bence
Tuba_90 Goncaerdem bende yapıcamda ya çıkarsa korkusu var bide sanki heran adet olacakmışım gibi hissediyorum