Hafsaesra Meltemdevran canim bende sidefer kullandigim an bebegimin kakasında kan gördüm doktorumuza bas vurdum hemen ilaci kes dedi sen yinede ilaci veren doktoruna sor büyük bi ihtimalle kan damlasındandır
Meltemdevran Hafsaesra acaba ağrı filan yapıyor mudur peki bu kanlı kaka 🙁 sonra Demir ilacı kullandınız mı peki ?
YagmurBilek Bebeğine su veriyormusun acaba cvp yazarmisin Benim başıma da. Geldi mama veriyorum ben suyunu düzenli olarak verdim geçti çok şükür
Meltemdevran YagmurBilek su vermiyorum canım doktora daha iki gün önce sordum 4. Ay kontrolüne. Gidince gerek yok dedi damlayı verdi aldık bugün sabah verdim akşamı kaka da kan gördüm
Hafsaesra Meltemdevran ağrı yapmadı galiba yapsaydı huzursuz olurdu hiç huzursuz değildi sonradan kullanmadım hicbir demir ilacını zaten
melasya Meltemdevran eger kan damlasini verdiginz gunlerde oluyosa damladandir.ama sidefer genellikle allerjik bbeeklere veriliyo zaten dr um ole demisti.