Meltemdevran Merhaba kaka da kan tanecikleri gördüm sidefer kan damlasına başladık onunla alakalı olabilir mi yaşayan var mı ? Bu arada 4. Aydayız
melasya Meltemdevran evet benim oglumda kullandigim tum kan damlalari kakada taneli kan a ve asiri gaz ve huzursuzluga sebep oluyodu.ben kan damlasi kullanmadim o yuzden beslenmesiyle cok iyi desteklesim ama . suan oglum 16 aylik degerleri iyi ck sukur
Hafsaesra Meltemdevran canim bende sidefer kullandigim an bebegimin kakasında kan gördüm doktorumuza bas vurdum hemen ilaci kes dedi sen yinede ilaci veren doktoruna sor büyük bi ihtimalle kan damlasındandır
Meltemdevran selamas yarın doktor a götüreceğiz umarım ciddi bi sıkıntı değildir rota aşısı yaptırdık onunla ilgili değildir umarım
Bade01 Meltemdevran benimki 2. Ayda rotavirus asisindan sonra oldu 4. Ay rotavirusun sonra olan da duydum ama sizinki damladandir
Bade01 Meltemdevran süt alerjisinde toplu iğne ucu gibi bi kaç damla oluyor rengi açık kırmızı oyle akışkan kıpkırmızı kan değil ama rotavirusun alerjiyi tetikleme özelliği var
Lina16 Kan damlasından canım bende aynı sebepten gittim bişey çıkmadı çok şükür kan damlasını değiştir veya bırak yinede götür için rahat etsin
Meltemdevran Lina16 umarım ondandır çünkü dün bir şey yoktu sabah damlayı verdim akşam kakası kan tanecikli çıktı
Bade01 Meltemdevran fotoğrafını çekin bizim de öyleydi endiselendirmeyim sizi tabi dr bilir biz bilmeyiz ama rotavirus asisina baya canim sikildi ilk dozunda cikti bizim simdi 4 aylik 2 . Yi yaptırmaya korkuyorm
Lina16 Meltemdevran vegaferon sağlık ocağından vermişlerdi istersen bi kaç gün ara ver kan damlasından mı değil mi anlarsın
Meltemdevran melasya umarım damladan dolayıdır ya virüs ya da bakteri kaynaklı olmasında alerji de korkutucu geliyor
melasya Meltemdevran eger kan damlasini verdiginz gunlerde oluyosa damladandir.ama sidefer genellikle allerjik bbeeklere veriliyo zaten dr um ole demisti.