CemileF Yasemen61 süt alerjimiz vardı kakada kan arttı. Huysuzluk oldu. Ateş yoktu. İlk bacakta ağlamadı bile . İkincisi yakar dedi onda ağladı. Sevdiği oyuncğıyla oyaladım dikaktini oraya çektim aşı vurulurken ne olduğunu anlamadı bile.
CemileF Yasemen61 süt alerjimiz vardı kakada kan arttı. Huysuzluk oldu. Ateş yoktu. İlk bacakta ağlamadı bile . İkincisi yakar dedi onda ağladı. Sevdiği oyuncğıyla oyaladım dikaktini oraya çektim aşı vurulurken ne olduğunu anlamadı bile.
Gokcedurusmomm Yasemen61 iki aşı 2 si de bacaktan biz birde rota virüs aşısının 2.dozunu vurdurduk oda ağızdan damla şeklinde verildi.
Gokcedurusmomm Emina2606 ben 2 ve 4 ay aşıları ile birlikte yaptırdım 2. Ayda herhangi bir şey olmadı ama 4. Ayda ateşi en fazla 37.4 oldu bıraksam çıkardı ama ben hep eklem yerlerine ıslak bez koydum biraz da huzursuzdu başkaca bir şey olmadı çok şükür.
Ezgislck AtaVeAnnesii ben özel aşılarda herhangi bı sıkıntı yaşamadım. Ateş bile yapmadı. Sadece aşı yeri ağrıyor sanırım . Umarım sizde de öyle olur.
minikkoglumm Gizossoylu canm diğer aşılarda ateş vs olmamıştı hiç inşllh bunda da olmaz o yüzden öncesinden vermeyi dsünmüorm cok teşekkür ederm:)