Deletedmom409 40 çıksın rahatlarsın, 3 5 aylık olsun rahatlarsın , yemek yemeye başlasın rahatlarsın, biraz dağ büyüsün rahatlarsın, 2 3 yaşından sonra rahatlarsın, okula başlasın rahatlarsın, okul bitsin rahatlarsın, hele evlensin rahatlarsın… vs gibi gibi birçok söylemler. rahatlama diye birşey yok ömür boyu ne olursa olsun dert edineceğiz endişeleneceğiz annelik guzel ama bi o kadar da zor ❤