Kizlar 11 ay 9 günlük kızım var ve çok yoruyor beni bugün ağzım açık onu izlemişim yerlere vuruyor kendini bağırıyor sebepsiz yere ağlıyor ben büyüse biraz rahatlarım diyorum bu daha da huysuz oluyor dişe bağlamıyorum çünkü 2 tane dişi var ve diğer damaklarında bi şişlik yok artık tahammülüm kalmadı sizde durumlar nasıl ??