Prensannesi22 yüreğini ferah tut allahın izniyle hiçbişey olmaz… 3 aylıkken bizde arabadan puseti çıkarırken kaydı içinden yol kenarında su olukları olur ya oraya çarptı kafasını ve kafatası iki yerden kırıldı.. kırıkların altında kanama oluştu ve en yakın gittiğimiz özel hastane acil amelıyata almamız lazım kanama beyne baskı uyguluyor kafaya delik acıp kanamayı çekicez durdurucaz dediler o anki şaşkınlığımı çaresizliğimi korkumu kimse anlayamaz.. bize bir masraf cıkardılar 50 bin lirayı buluyordu.. ben bu hastaneden cıkmak istiyorum dedım ve cıktım devlete gittim o kadar güzel bi doktorla karsılastım ki sabırla beni sakinleştiren ilgilenen sürekli kontrol eden allahım iyi ki karsımıza cıkarmış.. 3 gün hastanede kaldık kanama devam ediyordu ve her an amelıyata alabilirlerdi yavrumu bu nedenle 12 saat aç bıraktım küçücük bebeğimi ağlamaları hala kulagımda.. hem onun acısını hissediyoru hem vicdan azabı anlatamam.. ertesi gün doktor kanama durdu amelıyat etmicez ama travma geçirebilir tutmamız lazım sizi burda dediler iki gün daha kaldık ve taburcu olduk.. doktor kırıkların cok buyuk oldugunu ve kaynamasının uzun süreceğinden bahsetmişti.. 1 ay sonra kontrole gittiğimizde ne kanama vardı ne kırık. Tamamen kaynamıştı kırıkları ve doktor inanılmaz bişey bu kadar surede kaynaması demişti.. o yüzden böyle durumlarda nolur sakin olun sizin endişeniz korkunuz cocuga da geçiyor. Bazen düşünüyorum yaa o hastaneden ayrılma kararı almasaydım cocugum bosuna o küçücük bedeniyle amelıyata alınacaktı.. belki de yarım kalacaktı :( şimdi cok şükür bir problem yok ama biz her dışarı cıkmamızda o puseti beş kere falan kontrol ederiz kemerini asla cıkarmayız bu da bize büyük bir ders olmuş oldu. Allahım yavrumuzu bize bağışladı.. biraz uzun oldu kusura bakmayın ama okurken aklıma geldı o gunler.. tomografi temizse içiniz rahat olsun.. geçmiş olsun çok