Casper bulunduğum ilde özel hastanede sadece kan testi verebildim. Devlet hastanesi benim için bi seçenek değil malesef. Şuan bile karantinada değilim. İlçe sağlığı arayıp durumla ilgili bilgi verdim. Hala pozitif olduğumu, karantinamın bittiğini söyledim. Bana maske takmaya devam edin olabilir böyle şeyler dedi.🤦🏻♀️