Karansmom Covid testim 16 gün önce pozitif çıktı. Güvenemedim 16 gündür maskeliyim hiç çıkarmadım. Bugün tekrar kan verdim özel hastanede ve hala pozitif 😢. Tekrar test yaptırıp negatif sonucu görenler kaç günde negatife döndünüz.
sayrannannesi Karansmom ben değilde yakınım oldu oda 14 gün içinde filan negatife döndü canim geçmiş olsn
Aralik2019 momyshark1 test yapmadan nasi bilcz negtf yada poztf oldgnu..14 gun karantinaya aldilr..kizimin atesi yukseldi dr goturdm test yaptilr negatf cikti..idrar yolnda enfejsyn varms ondn yukslms atesi
Aybukemm Karansmom 10 gün oldu bana ama test filan yapmadılar tekrar bugün 11. gün karantina bitti belirtiler bitmişse korona da yoktur dediler
Karansmom Aybukemm şuan hiçbir belirtim yok. %50 koku alabiliyorum. 16. Gündeyim ve hala pozitifim. Bana da 10 gün demişlerdi güvenemedim.
Rengin Karansmom gorumcemin eşi 25 günde dondu. Uzulmeyin geciyor gececek. Suruntu testinde virüsün kalıntıları bile pozitif cikarabiliyormus testi doktor oyle söylemiş.
Karansmom Rengin maalesef bulunduğum ilde sürüntğ testi yaptırabileceğim özel hastane yok. Devlet hastanelerinde zaten tekrar test mümkün değil. Umarım haftaya negatife dönmüş olur.
Def2020 Karansmom canm süt ürünleri falan tüketıomsn fazla fazla tüket bide bol su iç bırı yazmstı burda ole atlatmslr
Karansmom Def2020 süt ürünleri,limon,sarımsak,soğan aklınıza gelebilecek herşeyi tükettim şu 16 günde zaten fiziki olarak bişeyim kalmadı. Ama kanda hala pozitif.
Karansmom EsraKerimm sürüntü yaptıramıyorum maalesef bulunduğum ilde özel hastane sadece kan sonucu bakabiliyordu.
Rengin Karansmom dönersiniz merak etmeyin bazi kişilerde uzun sürüyor boyle. Bahsettigjn kisi cok iyi şükür bir sorunu yok 14. Gunde poztifi çıktığında bile bir belirtisi yoktu. Kotu olan şu devlet hastanesi 14 gun sonra dışarı çıkabilirsin dedi test yapmadan ama o emin olmak için kendisi gidip yaptirdi sonuç hala poztif. O doktorun dediğini yapsa suan kim bilir kaç kişiye bulastirmisti.
Goncaoj Karansmom canım bizde covid olduk 1 ay önce falan test yaptırsan bile 30 gün de bile pozitif oluyormuş biz hastaneye gittik bakamadılar bile 14 gün dolunca karantinanız bitti dediler belirtin olmayıp 48 saat sürdükten sonra normal hayata dönebilirsin dedi
Karansmom Goncaoj kimseye bulaştırmayacağımıza nasıl güveniyorlar anlamıyorum. Zaten dışarı çıkmıyorum ama bebeğim çok küçük. 14 gün dolduğunda eşimde bi sıkıntın kalmadı çıkar maskeyi artık demişti. Allahtan çıkarmadım korkuyorum hala diye.