mercan23 Monde bebe ergopouch ın kışın 1 tog olanını kullandım yazında 0,2 tog olanını kullandım, 1 tog olan kasıma kadar idare eder sonrasında bir beden büyüğünü alacağım çok memnun kaldım
Dkk SeverusSnape fiyatı 500 tl gibi gördüm şu an 1 tanesini alıp denemek istiyorum hangisini tavsiye edersiniz
SeverusSnape Dkk evinizin sıcaklığına bağlı. Benim evim kışın 25-26 derece oluyor kombiyi açtığımızda ve mantolama olduğu için sıcaklık kendini koruyor. O yüzden 1.0-1,5 tog tercih ediyorum uzun kollu, ayaksız olanı😊
SeverusSnape Dkk https://www.bebekhouse.com/urun/ergopouch-organik-koton-uyku-tulumu-10-tog-fawn-19mergppcpjs02mfwn-std Benim aldığım model. Yalnız bedenleri bitmiş, isterseniz diğer sitelere bir bakın😊
Dkk SeverusSnape tamamdır bizim evde aynı öyle aopuk olmuyor kar falan olursa da içine bir kat kalın giydiririm
gozde__ ozi biraz pahalı ama çok memnun kaldım ben kışın üşümüyor yazın terlemiyor Woolnat ismi canım
SeverusSnape Dkk bebeğiniz küçük mü? Torbalı model 0-3 ay almıştım ben ama o zaman bile sevemedi kızım. Şu an 14 aylık, tercihim yine tulum tarzında olanlardan olucak. Üstünü örtmüyorum bunu giydirdiğimde.
SeverusSnape Dkk kundağa alışık bir bebekse alın derim. Benim kızım kundağı da istemedi, torbalı uyku tulumunu da istemesi. E-bebekte satılan ip askılı zıbınlardan veya sıfır kollu zıbınlardan giydiriyorum yani :) göğüs ve ense kısmı soğuk değilse bebek üşümüyor demektir demişti doktoru :)
Dkk SeverusSnape kesinlikle alışık değil , müslin bile örtemiyorum uyanıyor gece çıtçıtlı body ile yatıyor 🙄 hava soğuk olursa giydiririm bady dediniz ya ona kafam karıştı normalde ne giydiriliyor 🤔 benim bebekli ilk kışımda kusura bakmayın 🙈
SeverusSnape Dkk estağfurullah ben yanlış anladım sanırım 🙈 Uyku tulumunun altına çok soğuk olmadıkça hiçbir şey giydirmiyorum🤗
SeverusSnape Dkk uzun kollu olduğu için tulum kapatıyor zaten, kısa kolluyu da yazın giydiği için sorun olmuyor. Çok sıcak bebekleri rahatsız eder, özellikle benim kızım sıcağı asla sevmiyor. Uykusundan uyanıp örtüyü üstünden atan bi bebek🙈
Seyrif ozi ben instagramda bi hanımefendiden aldım kendi dikiyor içi Müslin dışı pazen yarım ayaklı,Herkes çok memnun benimki de yarın bi gün kargoya çıkar ben de kullanır yorumumu yazarım😊Bir de derece derece evin ısısına göre çeşitleri var o da çok içime sindim çünkü benim bebeğim çok terler elyafla o yüzden tercih ettim
balkabagianasi ozi Lcw personeleyim mağazayı övmek gibi olmasın ama müşterilerimiz 4 gözle beklerdi ve hemen biterdi 🌻
Arasannesi Bhralsnck karton etıkette.yanı koparılan uzerınde bir etıket vardı orda bılgılerı yazıyordu dereceler falan