Necla_tndgn6302 Akinbebek merhaba benim oğlumda 4 ay 25 günlük bende 6/9 aylık olanı aldım. Kışı hesaplayarak aldım. Biraz büyük olması iyi çünkü rahat hareket etmek iyi geliyor. Yazın kullandığım tulumu da büyük almıştım. Gözlemlediğim kadarıyla Oğlum daha rahat kakasını vs yapıyor.
Akinbebek Necla_tndgn6302 bende büyük alayımm o zaman kış uzun malum bebeklerde hızlı büyüyor tesekkür ederim :)
sedaykn A_y_can34 0,5 uyku tulumları yaz içindir. Kış için en az 1.0 almalısınız. Eviniz eğer gece 18 derecenin altına düşüyor ise 2.5 tog almalısınız.
Kbrbydk Arasannesi teşekkür ederim yazmiyormus yaa ama galiba 1.5 filan 21-22 de tek kullanılıyorsa.bende bakayım güzele benziyor.
Nisan_35 ozi ben izmir de yaşıyorum şilebezinden ablama diktirdim zaten çok basit koca yaz rahat ettim şimdi de biraz kalın olandan diktiricem yani 200 lira falan vermek çok mantıklı gelmedi açıkçası pardonn ben uyku kundağı anlamışım🙈
D-ada Hello baby kış kız basic uyku tulumu aldım çok memnum . Terletmiyor Biz 7aylığız boyumuz 73 cm kilomuz 9.500 o yüzden 12-18 ay aldım
SeverusSnape sedaykn en iyi uyku tulumu. Evladiyelik gerçekten. Fiyatını hakediyor. 2 adet almayı düşünüyorum bu sene.
SeverusSnape Dkk kollusunu da aldım kolsuzunu da. 0.5 - 1.0 tog tercih ediyorum. Kışın evimizin içi genelde 25-26 derece oluyor.
Dkk SeverusSnape fiyatı 500 tl gibi gördüm şu an 1 tanesini alıp denemek istiyorum hangisini tavsiye edersiniz