TospikOglusum mama tükürük ile etkilesime girmediği sürece sıkıntı olmaz hadi bu sıcak havalarda biraz daha kısa ömür olur ama dediginiz gibi değil malesef. Araştırın isterseniz. Ayrıca zaten biberon bekletilmiyorsa termos biberon koruyucular ya da bebek çantalarımızda mamalar sıcak dursun diye özel bölmeler neden olsun ki. Tekrar bi araştırın. Evet ben beklemiyorum hiç hali hazırda yapabileceğim şekilde ayarlıyorum kendimi ama her besin gibi onunda bir bekleme süresi var. Tıpkı anne sütünün dışarda 3 saat dayanabildigi ya da başka ürünlerin bekleyebildigi gibi.