ebraradnn sen anlattıkça aynı şeyleri tekrar yaşıyorum zannettim bende çok çektim kim ne dediyse yaptım iyice kötü oldu bebek emmek için ağlıyor ben emzirmek istemediğim için ağlıyordum cildiye uzmanına gittim üç Krem verdi günde farklı saatlerle sürmem için öylelikle geçti yaralar ama sütyen e teması olduğu için meme ucu kızarıklık hiç bir zaman geçmedi bende avent in süt biriktirme şeyini aldım adı aklıma gelmedi tam ama sadece göğüs ucunu plastik tabakayı koydum sütyen e değmesin temas etmesin diye öylelikle rahat ettim sende öyle yap ufak bi tavsiye sadece ... Ama cildiye uzmanına gitmeni şiddetle tavsiye ederim