ebraradnn çok zor bilirim çocuğumu sevmek onunla zaman geçirmek b yana uyanacak diye ödüm kopardı ağlamaktaktan helak olurdum ama ne yaparsan yap işe yaramaz zamanla azalacak o sürede ben manuel süt pompası kullandım b süre arada emzirdim ama genelde sağdım alışmadı biberona acı hafifleyince emzirmeye devam bir de kendi sütünüzü sürün bana iyi geldiğini düşünüyorum