ozi LivaLiva benim oğlum pişik olmazdi,3-4 gündür acı yiyorum ve oda pişik oldu. Yediklerinizdende olabilir
rky ıslak mendil değil pamuklu suyla sil daha sonra tampon yaparak kuru pamukla kurula ve cok bol miktarda nivea pişik kremi kullan aslında mustela cok iyi fakat nivea daha yogun barier olusturuyor her seferinde temizlicem diye cok silme ki kat kat olup barier olusturup bebebişin poposunu iyileştirsin bende pişikten cok cektim en son dr bu yöntemi tavsiye etti 3 güne kalmaz geçer
Aselminademir Aynı problemi bizde yaşadık maalesef 😞pişik zannettik ve sudocrem kullanmaya devam ettik fakat bebeklerde pişikle aynı şekilde olan bebek bezi alerjisi olurmuş beZini değiştirdik ve zeytinyağı ile fito krem kullandık bir hafta boyunca işe yaradı umarım sizinkide hemen geçer 😔
LivaLiva Aselminademir yaaaa biz sürekli aynı bezi kullandık hiç bir sıkıntı yoktu bize de alerji yapmış olabilir mi aceba 🤦🏻♀️ Çünkü altını hiç bekletmeden alırım trni çok hassas diye bazen çok az olsa bile alıyorum
LivaLiva Berjin77 aslında gaz olmasın diye başından beri yediklerime dikkat ediyorum acı asitli çok baharatlı asla yemiyorum ama oldu yine de