LivaLiva Üç gündür pişik olmuş yavrum b zini çok sık değiştiririm doğduğundan beri aynı bezi kullanıyorduk şu zamana kadar sıkıntı olmadı 5ay 7 günlüğüz sudocrem kullanıyorum başından beri Geçmesi lazımdı geçmedi hatta daha kötü oluyor başka nedenleri olabilir mi mesela diş çıkartacağında pişik olurmus bi kaç kişiden duymuştum bunu öyle birşey çar mı aceba ya sa başka nedenler yardım lütfen 💁🏻♀️
Lokma LivaLiva ben portakal mandalina yedigimde ertesi gün bebeğim pişik oluyor. Anne sütü alıyorsa belki sizin yediklerinden etkileniyordur
BusraElaa LivaLiva ek gıdaya geciste pişik olabilir Bebeğin hafif ishalse olabilir Diş çıkarıyo olabilir Çişi üzerinde çok durmuş olabilir Dermotrosyd ve hamazinc çok iyi kullan bence canım♥️
LivaLiva Lokma aslında ne zamandır yermiyorum gaz filan olmadın diye herşeyi kısıtlamıştım hala da dikkat ediyorım
LivaLiva BusraElaa teşekkür ederim çok 😌bezini çok sık değiştiririm cildi çok hassas çünkü dolu dolu olana kadar beklemem uyumayan bi bebeğim var uyuduğunda bile mecburen pişik olmasın diye uyuyan çocuğu uyandırıyorum bazen uyutmak için o kadar çaba harcamışken 🤷🏼♀️😅
Babymom LivaLiva canım ben ıslak mendilin markasını değiştirmiştim o zaman yapmıştı sonra tekrar eskiye döndüm ve iyileşti eğer sende farklı birşey kullandıysan onlar yapabilir
LivaLiva Babymom yok hiç birşeyini değiştirmedim sırf cildi hassas diye bez denemek istedim ama cesaret edemedim o kadar dikkat etmeme rağmen yine de pişti 🤷🏼♀️
busrasahinn LivaLiva o zaman ya senin yediğin biseyden yada diş çıkacak bide ıslak mendil felan değişik kullandiysan da olmuş olabilir Hindistan cevizi yağı sür ben çok faydasını gördüm hiçbir pişik kremi işe yaramıyo bizde son çare onu buldum bir günde soluyo pisigi
BusraElaa LivaLiva bende 1,5 ay pişikten çekmiş bir anneyim artık yavrumun poposu kanıyodu inşallah geçer atlatırsınız🙏
LKNR Uzun süreli ıslak mendil kullanımından kaynaklanabiliyor. Pamuk mendil kullanabilrsiniz olmadı ıslak mendili yıkayıp kullanabilrsiniz. Ayrıca poposuna zeytinyagı ya da hametan sürüp üzerini peçete ile kapatırsanız daha cabuk iyileşir.
LivaLiva Ltfyhzr zaten doğduğundan beri onu kullanıyorum da hemen geçirirdi en ufacık kızarıklıkta şimdi etmen pişik olmuş yavrum ama daha da kötü oluyor anlayamadım
LivaLiva Berjin77 aslında gaz olmasın diye başından beri yediklerime dikkat ediyorum acı asitli çok baharatlı asla yemiyorum ama oldu yine de