Efsan inşallah testiniz negatif çıkar yetersiz hissetmeyin bence bu hastalık tamamen psikolojik ilk ogrendigimde bende ve bebeğimde pozitif olduğunu yıkılmıştım tamamen iyi bir anne değilim diye ama sonra Rabbime sığındım ve bolca dua ettim üzüldük ce sütten kesilebilrdim ben güçlü oldukça oğlumda toparlanmaya başladı